Gwarancja

Ze względu na bardzo duże obciążenia jakim podlega obuwie taneczne gwarancja jest udzielana na okres 6 miesięcy.

W praktyce nasze obuwie posiada bardzo dużą wytrzymałość i w zależności od rodzaju i warunków może być używane niekiedy przez wiele lat.

Ogólne warunki reklamacji:
Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste, wraz z okazaniem dowodu sprzedaży

Reklamacji nie podlega:
Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (zamków, gum, lycry, obcasów, elementów wierzchnich lub zdobnych oraz powstałe w wyniku niewłaściwej konserwacji)
Przemakanie obuwia
Różnica w kolorze i strukturze skóry
Zagięcia powstałe w trakcie użytkowania
Wygoda obuwia
Przebarwienie odzieży (skarpetki, rajstopy) powstałe w wyniku użycia naturalnej podszewki w obuwiu
Naturalne zużycie podeszwy, fleków
Zużycie podeszwy

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego Dz. U. Nr 141 poz. 1176
Obuwie objęte jest gwarancją przez okres 6 miesięcy od daty zakupu.

Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące obuwia tanecznego

Gwarancja obejmuje:

* odklejenie podeszwy (proszę nie mylić z oderwaniem)
* pęknięcia szwów
* wysnucie materiału
* ukryte wady materiałowe

Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.


Gwarancja nie obejmuje:

– uszkodzeń będących wynikiem naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji
– przetarcia satyny na czubkach lub piętach obuwia ( uszkodzenia mechaniczne będące wynikiem specyficznej pracy stopy uzależnionej od rodzaju tańca)
– uszkodzenia klocków i obcasów w butach do stepu irlandzkiego
– przetarcie lub uszkodzenie podgumowania skórzanych podeszew
– wytarcie fleków w obcasach
– przebarwienie skórzanych podeszew
– barwienie futrówki *
– przetarcie podeszew
– zamoczenie podeszew welurowych w obuwiu do tańca towarzyskiego, powoduje utratę gwarancji

* Od początku 2008 r wprowadziliśmy nowy rodzaj czarnej futrówki, o mniej intensywnej czerni, aby całkowicie zminimalizować ryzyko zabarwienia.
Skład chemiczny potu jest różny dla różnych osób, zmienia się w zależności od sposobu odżywiania, stanu zdrowia, wieku, szybkości i czasu intensywnego pocenia się oraz innych czynników.
W obuwiu z naturalną futrówką, stosujemy skórę która się nie odbarwia. Niekiedy jednak, w przypadku wydzielania dość agresywnego potu przez daną osobę, w obuwiu z czarną futrówką, odbarwienia mogą się pojawić. Nie stanowi to jednak podstawy do reklamacji.

BEZPIECZNE ZAMAWIANIE

Nawet najlepiej zebrane miary stóp (również w naszej firmie) nie dają 100% gwarancji odpowiedniego dopasowania obuwia. Ostateczny wynik zależy od wielu różnorodnych czynników: rodzaju tańca, wypracowanej techniki, indywidualnych przyzwyczajeń i preferencji, subiektywnych odczuć.

W przypadku otrzymania obuwia o nieodpowiedniej numeracji lub niewłaściwym dopasowaniu, taką sytuację traktujemy jako PRZYMIARKĘ i gwarantujemy bezpłatne wykonanie odpowiednich korekt lub wymianę na właściwe rozmiary.

Co zrobić ?
Zapakować otrzymane obuwie i przesłać z powrotem do naszej firmy.
Do paczki koniecznie dołączyć swoje zastrzeżenia, np. w formie opisu na kartce, fotografi ubranego obuwia itd. Ważne aby jak najdokładniej określić co, gdzie i jak należy skorygować.
UWAGA: nie można zaznaczać bezpośrednio na obuwiu żadnych kresek ani linii. Można to zrobić jedynie po wcześniejszym naklejeniu papierowej taśmy samoprzylepnej.

Przesyłki obuwia:
Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient.
Koszt odesłania skorygowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek krajowych).

Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako „Paczka Pocztowa Priorytetowa”. Paczki nadane w innej formie: „za pobraniem” lub z „przeniesieniem opłaty na odbiorcę” nie będą odbierane.

Statystyczna ilość wykonywanych korekt stanowi ok. 8% wszystkich zamówień.

ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy)

Zgodnie z:Ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz. U. Nr 22, poz. 271 z dnia 31. marca 2000r.) klient może w terminie 10 dni odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy.

OGRANICZENIA (Rozdział 2, art. 10.1 pkt 3. podpunkt 4.)

Rozdział 2. Umowy zawierane na odległość
Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstapić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.
pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle zwiazanych z jego osobą

W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie do obuwia produkowanego seryjnie, sprzedawanego „z magazynu” (baletki, napalcówki, pointy), pod warunkiem że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta.
W przypadku „odstąpienia od umowy” zwracana jest należność za towar. Opłaty za transport i transfer pieniędzy są usługą „zewnętrzną” i nie podlega zwrotowi.

Bardzo prosimy o składanie „przemyślanych” zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane, oraz posiadało najwyższą jakość jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.